Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pedagogické hrátky

                                                      Učíme se hrou!

Tyto hrátky jsou zařazovány v průběhu celého dne jako pětiminutové úkoly,zábavnou formou.Jsou určené pro cílené zdokonalování různých schopností dětí předškolního věku.Rozmanité úkoly odpovídají dětskému chápání,pozvolna a nenápadně rozvíjejí schopnosti koncentrace,trénují logické myšlení,rozvíjejí představivost.Děti se vlastně učí zábavnou formou.Řeší rozmanité hádanky,bludiště,hledají rozdíly,přiřazují předměty....

I vy si některé z nich můžete vyzkoušet. Viz.fotoalbum...pedagogické hrátky

                                          

 

 

1.Děti si tvoří vlastní obličej - jak se dnes cítíš?Maminka se na děti zlobí,jak se asi budou tvářit.......

 1330518799146.jpg

 2.Přiřazování počtu - práce s knoflíky a zvířátky..... 

1330521143028.jpg

1330521173753.jpg

3.Které části pyžamka k sobě patří ?

1330519327552.jpg

4.Co na silnici nepatří ? Co děti dělají? Kde by měli být? Proč ? Co by se mohlo stát?

1330520668663.jpg

5.Kdo to popletl obrázky? Porovnáš je, jak mají být?

1330520708477.jpg

6.Polož obrázek kladiva do správné přihrádky ve skřínce,je tam stejný obrázek.

1330520428993.jpg

7.Sedni si na nějaké zvířátko,dopravní prostředek, zvířátko začínající písmenem p,které štěká......

1327935952319.jpg

8.Kdo se směje a kdo brečí ? Proč ,co se stalo?Přiřaď spravné dvojice,ať se smějí (vztekají,chechtají,stydí)spolu.Kdo zbyl?

1327936099189.jpg

9.Najdi dvě stejné vlajky.Nakresli svojí vlajku.Každou květinu dej do správného květináče.... 

1332348491450.jpg

10.Dokonči puzzle.....

1331126189727.jpg

11.Které obrázky k sobě patří?Chlapec i pejsek dělají to samé.....

1330520612336.jpg

 

12.Najdi stejné balónky,spoj obrázky,které k sobě patří......

1332348887469.jpg

 

13.Co do řady nepatří?Pokračuj v řadě...

 .......................... ?

 

 

Všechny tyto pětiminutovky mají různé obměny,které  svou náročností dají měnit přiměřeně      k  věku  dětí.(pro 3 až 6 leté) Pokud se  takto začne pracovat už i s dvouletými dětmi brzy si na vše zvyknou ,rychle pochopí a velmi dobře spolupracují.Je jen velmi důležité s dětmi pracovat nenásilnou formou nejlépe hrou a vždy začínat dobrou motivací.

                                                                       ?

Jak bude řada pokračovat?