Jdi na obsah Jdi na menu
 


program

 Program 2018-2019

  Já a moje rodina, podzim ( Září,Říjen, Listopad )

  Můj dům, moje město, zima ( Leden, Únor, Březen )

  Můj stát, můj kontinent, jaro ( Březen, Duben, Květen )

  Moje planeta, léto ( Květen, Červen )

Během celého měsíce budeme ve školičce provozovat různé aktivity – pracovní, výtvarné, jazykové, relaxační, kognitivní, pohybové, hudebně pohybové, hudební, logopedické činnosti, činnosti na rozvoj paměti, pozornosti, prostorové představivosti, jemné a hrubé motoriky a další.

Naše školička VESELÝ PANÁČEsi rovněž připravila vzdělávací program, který nazvala "Veselý rok". Je to rok plný klidu a pohody. Cílem programu je vytvoření vzájemně propojených vzdělávacích oblastí, které respektují věk a schopnosti dítětě. Hlavním prostředkem je hra. Využíváme především dětských zážitků jako přirozené motivace pro další činnosti. Program je sestaven tak, aby respektoval cíle předškolního vzdělání.

 

ROZVRH DNE

6:00 – 8:30        Raníček (spontánní hry dětí – pedagog nechává hrám dětí  volný průběh, nabízí  dětem různé možnosti, individuální  činnosti, atp.)

8:30 – 9:15        Komunitní kruh – povídání, motivace (maňásek, pohádka, příběh, rozhovory o    předešlém dnu či večeru, básničky, písničky, …)

9:15 – 9:40         Hygiena, svačinka, logopedická rozcvička

9:40 – 10:00       Ranní cvičení – cvičíme  v tělocvičně, hry, běh,                                                   tanečky, skákání, …

10:00 – 10:35      Řízená činnost pedagoga podle programu školičky

10:35 – 11:35      Pohyb venku podle počasí (zahrada, procházka), v případě      nepřízně počasí pohybové činnosti v tělocvičně, převlékání

11:35 – 12:15      Stolování, oběd, hygiena

12:15 – 14:15     Relaxace, spánek, odpočinek, pohádky (vzdělávání     předškolních dětí)....pro děti, které nespí odpočinek při     pohádce, práce s tabletem, práce u interaktivní tabule a u   stolků....vzděl. práce,ale i volné hry

 

14:15 – 14:35     Hygiena, svačina, logopedická rozcvička

14:35 – 15:15    Odpolední zájmová činnost – možnost opakování řízené činnosti, volná činnost dětí, hry motivované pedagogem, odpolední cvičení.....

15:15 – 17:00    Volná činnost s dozorem pedagoga (tento čas zahrnuje hudebně či tělesně řízené aktivity, odpolední kroužek ...

Jako důležitý prostředek poznání bude používána především hra.